Friday, March 09, 2007

Paris & Stavros vs. Me & Stavros

Paris Hilton date:ar fram och tillbaka Stavros Niarchos. Jag förstår henne, han e SJUUUKT HET! Men jag har "min" Stavros i Innbruck. I natt gick det kanske inte överlyckat, med tanke på att han blev lack på mig för att Steffi kom och drog bort mig från honom när vi va uppe i en "viktig" diskussion (som jag förövrigt inte minns, men jag har alltid viktiga diskussioner med folk *LoL*). Det hela resultera i att han vägrade följa med till Plateau eller någon annanstans utan skulle hem me George med orden "vi får ta det imorgon". Ja, han var sur...men ja förhoppningsvis slipper jag be om ursäkt idag, idag ska jag iaf inte vara översocial mot alla som vill snacka utan fokucera (shit det där är något som är svårt, iaf när det inte handlar om Morgi).

Jag blev sur på mig själv och gick heller inte vidare till Plateau med resten utan satte mig i en taxi ovh åkte hem. Efter 4 timmars sömn, orka jag inte sova mer, gick upp och återställde mig med färspressad Apelsin/Jordgubb/Melon juice med Red Bull och nu sitter jag här.


puSS,
xXxVickanxXx


No comments: