Saturday, March 10, 2007

Sönderstressad & psykiskt instabil

Mina föräldrar har varit här i exakt 16,5h... Jag är sönderstressad, får utbrott stup i kvarten och har helt enkelt nog var 10:e minut. Visst är det skönt att få all flytt-, bär- & städhjälp, men är det verkligen värt all min stress? Ja faktiskt...kalla mig lat, kalla mig vad ni vill, men att städa är det värsta som finns nästan, iaf när det är så mycket som ska göras, packas, packas upp etc...

Sjukt skönt att Aga är här, kommer definitivt behöva min avslappning med henne på stan ikväll/natt. Sen ska vi åka skidor imorgon *wiie*. Har köpt nya skidbyxor :) N ska jag se om jag hittar ett par skidor *LoL*.

Ja mina föräldrar åker imorgon bitti, sitter just nu och väntar på att vi ska bli klara här i gamla lägenheten för att åka in till IKEA & Mediamarkt och handla lite möbler & grejss =)


Ciao!
puSS,

xXxVickanxXx

No comments: