Sunday, March 04, 2007

"You're Not That Easy"

Va ute igår...ja igen...efter 2 timmars sömn, sen kom vi hem 4.30, överlyckat asså. Eller ja faktiskt för det va kul. Men ska inte berätta vad so hände tänkte ta upp en annan sak. Det här me beteende och hur folk ser på en.

Kalla mig moralistisk, whatever, men nu kommer mina tankar. Jag skulle aldrig efter att ha mött folk jag inte känner mer än utseendemässigt, efter en timmes tid gå in på toa med en kille som för det första är 4 år yngre än mig själv, som jag visste är en liten "casanova", d.v.s. har ihop det med en tjej och sen NEXT! Men ja det finns folk som gör så, därefter får de ta konsekvenserna.

Ännu en gång fick jag höra att jag inte var "that easy", kanske inte så kul för kompisen som stod bredvid, och som efter sin lilla incident blev nästintill totallt ignorerad av killen hon gjort något med. Ja, måste jag tillägga att det var backhoppare vi var ute med? Där rykten sprider sig snabbare än ljusets hastighet? Men vissa tänker helt enkelt inte...

nä, ska inte moralisera mer, alla får göra som de vill, så länge man är happy och har kul =)
Och åldern har faktiskt ingen betydelse :)

"I can be Your Heidi Klum" - yes, Martini Bianco makes me say stuff..haha... But you know what, I can say it to the RIGHT person too ;)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: