Saturday, April 14, 2007

Beautiful shopping :P

Vi cruise:a ända ner till stan..haha.. Köpte new cell-phone, pink of course :P Bytt bolag från Telenor (f.d. Vodafone) mot Telia. Killen va riktigt trevlig, hade dock ring på vänster hand, men jag mena, det har väl aldrig stoppat mig innan? ;) (Morgi för att ta ett exempel *LoL* Allt som rör honom är dock inte mitt fel, varken då eller nu, han e bara lovely helt enkelt). Han va riktigt rolig med..hehe...
.
Innan dess fjanta vi oss hemma hos Kayt, eller ja hon bytte om och jag snacka skit me Gunde i mobben :P Sen va vi lite nostalgiska, men mer om detta sen..haha... Kul hade vi den 5 minuter långa väg in till Gågatan.

Lite shopping blev det; en pricking klänning Gina Tricot, örhängen *LoVe* och en omlott-toppMQ :)
Lunchade på Coffee House by George, eller ja min lunch bestod av en Coca-Cola Light med en citronskiva (ett måste), Kaytan åt nån pastasallad.

Provade en asfin klänning inne på Cocktail, men den va för stor, och en 36:a, ja ni fattar inte ens lönt att försöka få in sig i...haha...

Som det ser ut nu blir det Lilla Torg, sen Privé ikväll :)) PAAAARTY-tema? Less is More ;P

see ya later!
puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

håhåhåhå vissa glassar på beachen, shoppar loss å partar medans andra sliter häcken av sig. Avundsjuk? nähääääää......
ang MSN se svaret i min blogg...
Såg du stött på några kollegor till mig *s*