Monday, April 16, 2007

Bought a new Cell-phone :)

Så idag hämta ja min nya mobbeTelia :) Motorola W375, och såklart är den rosa <3 Jag mena det är mig vi snackar om..hehe...
Underbart väder var det, så jag & Kaytan satt/halvlåg vid Kanalen och solade, innan vi mötte upp Karro för att ta en fika på Espresso House, där vi nog hördes över hela lokalen ;P

Och Karro snacka ännu en gång typ hela tiden om att nuppa...hahaha...Är helt säker på att det är hennes favoritord nu...haha... "Ja, han ville para sig med mig i luften", var ett annat underbart uttryck Karro fick fram som innebar en ny skrattattack...haha...

Kaytan berättade om hennes ex's inspelade filmer på mobilen och jag tror vi skrattade utan att kunna sluta i över 10 minuter...haha... Vi skratta iofs mesta dels av tiden, ja tappade koncentrationen vid ett tillfälle då en kille kom in, sen glömde jag bort vad det var jag berättade för nåt...haha.. Typiskt mig *LoL*. En annan konversation var kul, när Kaytan skule berätta om vad hennes mamma sa när vi skulle ut i förra veckan.

Kayt: Ja hon bara "Ni ska se lediga ut och inte som om ni är från en bordell!"
Karro: Haha...Min pappa hade säkert frågat var den bordellen fanns!

jag trodde jag skulle dö av skratt..hahaha..Karro du e klockren ibland!

Nu ska jag glo på alla fyra Våra Bästa År-avsnitten som jag laddade ner precis...hehe...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: