Sunday, April 22, 2007

Canada Goose <3

Älskar mina Canada Goose jackor, sen är det för mig oväsentligt vad alla andra tycker =) 15 grader varmt idag, men jag frös, så fort solen försvann så ovanför mitt linne, kofta, sommarjacka, så hamnade en Goose *mysigt*. Har fått riktigt mycket färg i nyllet iaf :)

Spenderade hela dagen typ på stan, var hos min manikurist i förmiddags, har french med rosa/svara zebra ränder :) Sen blev det en del shopping. Dekorations nagellack, ansiktsvårdsprodukter, en rosa Armaniröja på REA =), Sketchers-skor, kroppsvårds produkter, 2 cd-skivor, vitaminer och annat smått :)

Imorgon bär det av till Innsbruck, finally :) har riktigt saknat staden och FOLKET <3 Är dock en inflyttning som väntar, mindre kul, samtidigt planera sommaren...svåra val. Magaluf kanske? MALIN?

nä, måste fixa lite nu!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: