Monday, April 16, 2007

Facit för Fredagen den 13:e

Glömde bort att skriva facit. Olycksdag eller Lyckodag?
Det var en helt vanlig dag faktiskt. Vi skulle ut på kvällen -> HIPP.
Tack Ken-dockan för listan :)*
Men mådde inte super, ganska mer exakt mådde jag skit, så Kayt kom hit och vi glodde på film. Nära & Kära (Prime) och sen James Bond, Tomorrow Never Dies med Halle Berry. Den va riktigt bra, fast jag gillar jue Bond-filmerna, alltså de nya, d.v.s. Pierce Brosnan och framåt =) Fast den här hade jag inte sett innan, fast jag fick DVD:n i julklapp 2003...haha... Den stod ouppackad sen dess...hehe...

Annars var jag & papsen iväg och skrev på papprena för min "nya" bil, som jag ska hämta på onsdag eftermiddag (vilket innebar att istället för att åka hem på måndag kväll, så blir det först onsdag kväll, d.v.s. om jag verkligen får bilen på onsdag eftermiddag, för ni vet hur det är med bilfirmor...).

Sen tror jag faktiskt inte det hände så mycket, jo, fick agera chaufför till en väldigt överförfriskad vännina till min mamma när hon skulle hem, vilket inte var så trevligt, för hon är otrevlig i ena sekunden för att vara trevlig i nästa och jag måste bita mig i tungan hela tiden, och i normala fall vet jag inte hur man gör detta, men vissa saker måste man helt enkelt...

Så, detta var min Fredag den 13:e. En helt vanlig fredag... ja nästan...


Ska strax in till stan.
puSS,

xXxVickanxXx

No comments: