Friday, April 20, 2007

Hur dum får man bli?

Är det här verkligen sant, så är det fan lika gott om personen om han nu är så dum! Taget från tjuvlyssnat.se

OKQ8, Stockholm
Två berusade män ~30 kommer stressat in på bensinmacken och går fram till kassan där två biträden står.
Man 1:
Fan jag måste låna telefonen och ringa och spärra mitt kort, jag måste ha tappat det någonstans.
Man 2: Men ta det lugnt… (Han vänder sig till det ena biträdet) Har du mött en sån nojig person förut?
Biträde 1: Men det är klart man är orolig ifall man tappat sitt kort.
Man 1: Det måste ha varit killen i svarttaxin, jag gav ju honom mitt kort för att jag skulle betala. Då ringde han ett nummer och efter en stund sa han att det var problem och att han behövde min kod. Så då skrev jag in min kod i hans mobil.
Biträde 2: Gav du bort ditt kort och din kod till en kille i en svarttaxi? Tror du att du kan betala med kort i hans bil?
Man 1: Ja, han sa att det var problem så han behövde koden så skulle det ordna sig.
Mannen ringer och spärrar sitt kort men fortsätter att agera stressat.
Man 2: Men ta det lugnt, du behöver inte vara nojig. Ifall han har blåst dig så har han blåst dig, det spelar ingen roll ifall du står här och är nojig. Ta det lugnt så går vi hem och äter chips istället.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: