Saturday, April 07, 2007

I'm a bitch..sorry... I was out =)


Ute me Kayt, Pitten & Emma igår. Först Gökboet som vi lämna efter ca 5 minuter för att bege oss till vårt älskade förfestställe för några år sen när vi alla var samlade i denna stad -> B&B. Vi satt och funderde ganska länge på varför det inte längre är fullsmockat där som alltid när vi va ute. Jag förstår faktiskt folk, för detta innan billiga förfest ställe har nu priser som är högre än praktiskt taget på alla nattklubbar. En 6cl shot Tequila Rose 90kr, en 6cl drink 98kr. Men men skit samma, över till gårdagen. Kaytan blev typ helt hysterisk när hennes ex kom dit, vägrade gå och beställa i baren, och gå på toa tänkte hon absolut inte. Gunde skicka ett SMS till henne "Vad gör du?" Hon svara "Du har nog sett mig". han svarade "Sjyst att du inte kom fram och sa hej ens!".

Ja, jag borde egentligen också fått en spark i röven, för jag känner honom likväl, men inte gick jag fram heller, fråga mig inte varför för mitt vanliga jag hade studsat fram och hejat direkt när jag sett dem. En kille från Stockholm börja snacka med mig, trevlig, men när han påstod att Malmöiter har en bredare skånska än Helsingborgare, så tappa han mig...Eller ja kanske inte, men vi skulle iaf vidare till Plysch - Svit 421.

Inte vatt där innan faktiskt, riktigt bra beat, goda drinkar, dock ett minus för att de inte hade Tequila Rose. Selle jobbade i baren, blev dock lite småsur på han när han ignorerat min beställning i sisådär 30 minuter, för att han ansåg att jag inte behövde dricka mer (fast jag inte alls hade druckit mycket!), och jag under tiden jag vänta var "tvungen" att snacka me killar som kom fram.
Kille 1: Snygg tatuering
Vicky: Tack *vänder mig om*
Kille 1: Ehh *gör ljud* det va jue trevligt
Vicky: Men vaddå, jag sa jue tack, vad ska jag göra?!
Vicky: ehh, du e för gammal.
Kille1: va? jag e 1980.
Vicky: ja, det var jue det jag sa, du e för gammal, du borde ha 40-års kris.
Kille2 kommer och säger att han ska beställa vatten.
Vicky: ja, det syns att ni ä gamla direkt, "vatten", uttorkade 40-års krisare.
Vicky: du har säkert nåt sånt 40-års kris namn.
Kille2: Johannes
Vicky: ja, precis 40-års kris namn..haha... fast ärligt trodde du hette typ Pär eller nåt sånt.

Vicky: Vad gör du här?
Kille2: Pluggar.
Vicky: Vad?
Kille2: Till mäklare på Malmö Högskola
Vicky: Behöver man plugga till det?!
Kille2: *Paff*
Vicky: Ja, det är jue bara att snacka lite skit och sälja lite bostadsrätter.
Kille2: J, det måste man faktiskt.
Vicky: ja, jag menar det kan väl inte va så svårt, det råder jue bostadsbrist...haha...
Kille2: Du va jue lite dryg asså.
Vicky: Jag vet att jag är dryg.
Kille2: men inte så det blir jobbigt.

Jag va riktigt dryg mot denna killen, men han vägrade gå sin väg. Vet inte varför, för killen va snygg, men jag hade helt andra personer i mitt huvud. Vi kan kalla det yrkesskada *LoL*.

En annan kille tog tag i mig, presenterade sig, fråga vaför han aldrig sett mig här innan. För att jag inte bor här. Varför? För Malmö suger, svara ja. Då blir han sur och säger "Varför då, för det bara finns fula killar här?!"...hahaha..det va så kul, Petra släpade iväg mig därifrån skrattandes...haha...

Annat spot:at & träffat: Björn, va crazy och kunde inte iktigt förstå min teori om att det är yngre killar som gäller typ 87:or och yngre (med viss risk för snedtramp på en 83:a, en 84:a och en 86:a). Han sa att vi skulle ta ett ordentligt snack om det där...haha... Alex kom och skrämnde mig, söta Alex hade rakat av sig sitt fina hår, men sitt übernice leende som får alla att vilja le hade han dock kvar :) Johan Wiman spot:ade man typ 1 miljon gånger, och yes han ser fortfarande riktigt bra ut, kan dock inte hjälpa att jag gapflabbar varje gång jag ser honom *LoL*.

nä, nu måste jag byta dator.

puSS,
xXxVickanxXx


5 comments:

Tasja said...

Hahaha 86:an var lätt, 83:an inga problems. Men jag fick fundera på 84:an. Tog fel på en 85:a först.....hehehe annars är 84 en helt okey årgång. Är inte 1990:or liiite väl?? Men visst med tanke på ditt födelseårtal vs 87 eller yngre och mitt födelseårtal vs 84:or så ska jag inte säga något ;)

Vicky M said...

vilken 85:a tog du fel på? kom du på 84:an sen? du tänkte väl inte på Fetti som 85:a?!?!?!?!
1990 e perfect, min lilla Red Bull *LoL*. ska sova!
ciao!

Tasja said...

Nä jag tänkte på en viss norrman. Jösses inte Fetti!!! Jag tror jag satte 84:an, Kaffet??

Vicky M said...

hahaha..jag blev nöstan rädd för att du trodde d va han...hahaha... ja, asså norrmannen va inte helt fel..hehe...men kaffet stämmer :)

Johanna said...

Klart man måste plugga till fastighetsmäklare!Vad trodde du?