Sunday, April 01, 2007

Köpte ett par Ray Ban..i brist på mina egna solglasögon

Åkte iväg till Carrefoure me min moster idag, solen sken och jag kunde inte hitta mina Gucci brillor någonstans, så typ det första jag gjorde när vi kom fram var att jag skulle köpa ett par solisar, bara sådär inte för att jag inte har me mig ännu 2 andra par och fråga mig inte hur eller why? men framför mig ligger det pilotbrillor. Jag typ hatar pilotbrillor, tycker att jag ser urdum ut i dessa, men likväl skulle jag prova ett par svarta Ray Ban med guldbågar och guess what?! Jag köpte dem! Senaste tiden har min hjärna inte fungerat normalt..inte bara i köpsyfte utan i de flesta syften... Skulle lagt ut en bild, men denna uppkoppling e så seg att det inte riktigt går ://

Imorgon natt bär det av med färjan till Sweden.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: