Saturday, April 28, 2007

Perfect timing

Jag lyckas alltid fa in sk. "perfect timing" pa när man inte ska skicka ett SMS till nagon. som idag, en av backhopparna bad mig att köpa hem en rulle (eller hur det nu heter) snus till honom, och jag har ju varit hemma sen i mandags, men självklart väljer jag att skicka SMS:et till honom idag. Han svarar att han är pa marathon i Wien för Österrikiska Skidförbundet. Självklart inser jag att han inte är själv utan, att nagon mer maste vara med honom där. Och visst far jag mig en megachock när jag far nästa SMS med tre andra namn...haha... "Lyckat Vicky, om de inte snackade nat om dig fram tills nu, ja fa började de säkert iom ditt första SMS till honom!" - löd Aska's SMS till mig när jag berätta.. HALLAAA!!! jag ville ha medlidande, att det var min typiska tur att just dessa 4 skulle bli sända dit, precis som om ingen annan kunde =// Na ja, shit happens, eller?

Karo kommer fran Milano idag, sa ikväll blir det mega party again :P Precis som det varit resten av veckan iofs :P kan kanske vara ett skäl till att min uppackning i nya lägenheten inte gar megasnabbt...haha...
Min mamma's kommentar till mig idag "Ja, just det, du är jue inte sa snabb med sant" ;D

Ha d fint!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: