Sunday, April 29, 2007

Är det bara jag som är lätt och oproblematisk?

Gardagen var minst sagt intressant. Karo och hennes föräldrar kom runt 21, vi bestämnde oss för att ga och äta, eftersom de inte ätit innan. Karo skulle sova hos Emi sen. Under hela tiden skickade Emi SMS om varför det tog san tid, och tillslut skrev hon att hon är uttrakad och inte har hon nagon sprit hemma heller. Och eftersom vi var i centrum (jag bor i 5 minuter knappt fran centrum och Karro's föräldrar bodde pa hotellet där ocksa), sa föreslog Karo & Jag att hon skulle komma till mig, sa kunde Karo duscha där, sa kunde vi dricka och sen ga ut.

Självklart blev det värsta saken av det hela. Som att nu ville Emi inte följa med, hon hade tappat lusten, för Karo ville hellre sova hos mig, vi behövde inte henne osv. Jag tyckte hela situationen var sa fjantig, till slut la Emi pa luren i örat pa Karo och sen klicka hon henne när hon ringde flera ganger. Hon svara dock tillslut och gick med pa att komma.

Kvällen var nice, lite sprit och min sk. "sex-drink" (Emi gav den det namnet) gjorde susen, vi skratta hade oss och hamna pa massa mingelbilder...haha... killen fran Sperrstunde gillar oss...haha... Strax innan 3 ville Karo tillbaka till hotellet, och jag hade lovat att följa henne, plus att Steffi & hennes killkompis joinat oss, och de skulle vidare till Bögen dit emi ville vidare, men självklart blev hon förbannad, sa inte ens hejda när vi kommit ut ur klubben.

Skrev senare SMS till henne, som svar fick jag "Vad bryr ni Er om mig! Det viktigaste är att NI har kul!" Ja, under drygt en timmes tid gick SMS:andet upp och ner, innan det avslutades pa en inte för positiv niva.

Idag var det fortsättning, fick dock en förklaring varför det var som det var, detta SMS publicerar jag senare.

Men assa?! Mitt största problem med hela historien är att jag inte förstar problemet, eller är det bara jag som är dum och okänslig?

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Nä du vet my point of view ;). Isåfall är jag lika korkad hahaha, för jag fattar inte heller nått.