Sunday, April 15, 2007

Saturday Night Fever

Jag glömde bort att vi var i Sverige, och att om man kommer någonstans klockan 23, kan man glömma att man kan få beställa mat någonstans (fast det är en lördag). Dock ett plus till Mello Yello, som har köket öppet till 24, men där var fullt (eller ja, inga sittplatser), så innan Privé fick vi skita i det där med att sätta sig och äta.

FödrinkaB&B. Och när vi sitter där, säger jag till Kaytan om det inte är Drenner som sitter vid bordet bredvid, hon var inte säker, så när hon stack på toa och killen i fråga gick ut me sin mobil sa jag till Karro att fråga hans kompisar vad han hette. Michael säger Karro, jag ba "ehh det e nog inte han, känner inte igen namnet, men iofs så har jag alltid bara hört Drenner, men fy fan va lik han va!". Sa det till Kayt när hon kom tillbaka, och då säger hon att han heter Michael...haha... vilket bara bevisar att jag aldrig hört hans namn tidigare eftersom det inte stämde för mig för fem öre...haha... Kaytan's första fråga till mig var dock "Men var fan är Bylund då?!". Karro's första fråga "E det han från Hilton?!"..hahaha..jag todde jag skulle dö av skratt *LoL*.

Privé var nice, man kände sig hemma på något sätt, dock ganska tomt när vi kom dit, så vi fortsatte dricka direkt. Nya söta bartenders har de fått, trodde först han ena va Tom, men nä denna var längre och sötare och hette Gabriel :) Något jag dock berätta för honom väldigt sent denna kväll, efter mycket alkohol intag, men iaf det stämde jue, allt jag sa stämde :)
.
Sen blev det en "träffa folk våg" Marcus, Jacob, Alex, Toni, Sebastian. Roligaste var nog ändå Linge. Kände inte igen han..hahaha..vet inte varför men blev typ rädd när han hoppade upp i ansiktet på mig och skulle krama mig..hihi..*sorry*. Detta berodde inte på att jag inte träffat honom sen jag åkte utan på mitt alkoholintag eller ja nåt sånt.

Kaytan var nära döden ett tag när hon bestämnde sig för att hon skulle spruta ner mig me champagnen...Jag lyckades stoppa henne som tur var med tanke på att jag hade en vit nästan iaf genomskinlig klänning och hudfärgade string under..that's it... Skitkul om den blitt blöt och ännu mer genomskinlig...haha...

Vi lämnade Privé...när vi praktiskt taget blev utslängda av vakten klockan ett tag över 5, för jag skulle minsann ha en serious discusion med Gabriel..detta funkade inte jättebra för jag skratta hela tiden, för jag och serious discusions, och speciell efter ett alkoholintag på:

04 l päroncider
2st P2
4st Tequila Rose on the
rocks

ca ½ flaska champagne
1st Baccardi Razz drink
1st piggelinshot
1st Velvet Hammer
och därtill att Kaytan fick mig att dricka hennes
drinkar också...


...är ingen bra kombination, men jag menade vad jag sa iaf :) Och vet ni vad? JAG MINNS vad jag sa + att jag i morse inte vaknade bakis =)

Efter att vi tagit våra jackor så blev det skobyte, Kaytan orkade inte me sina klackar längre så vi bytte, sen orkde hon inte gå för det var ganska kallt, så vi tog en taxi från Privé hem till henne vid Petri..haha..

Det enda Karro snacka hela kvällen om var att nuppa...haha.. och sen snacka hon nåt om att ha ihop det me en 15 år yngre kille, att när Kaytan blev 33år så kunde hon de för då a killen myndig och 18år, då sa jag, men varför vänta så länge? Jag har ihop det med 15år yngre killar nu. Karro svarar "Ja, 7 år..hmm..." så funderade hon på om det var en möjlighet, jag trodde jag skulle dö av skratt...hahaha...

Sen kom det fram en irländare till mig:

I: You don't like Ireland?!
V: I have friends therefrom, but I do not always understand the irish accent,
brittish is much better
I: Yo know what the brittishs did to my family? they killed them. you think it's funny?!
V: no, does it look like it?!
I: you think it's funny you are laughing
V: I'm not laughing.
I: You think it's funny
V: do you see me laughing?

Denna diskussion fortsatte ett tag innan jag vände mig om och fortsatte dricka vår skumpa. Basse hade en äcklig blå drink..inte bara jag som tyckte den inte var god, Gabriel höll med, så det berodde inte på att min alkoholkonsumption var för hög ;)

Take Care!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: