Sunday, April 29, 2007

SMS:et

Här kommer SMS:et jag skrev om innan...

Herregud om du verkligen vill veta: Jag trodde att jag skulle
lyckas lite att återuppbygga min och Karo’s vänskap och jag var glad över att on
skulle vara här – det är bättre att vi inte snacka ihop oss på nytt, för hon gör
ändå alltd det som är BEKVÄMAST för henne och hon vet inte alls vad lojalitet
är. Men nu har jue ni saker ihop, precis som med Aska. Hon var verligen en
väldigt nära person för mig, men ni har roliare saker för er/på g, så nu tycker
hon det är synd att slösa sin tid på mig. Mig spelar det ingen roll eftersom
folk inte bryr sig om mig, men jag har inge som är eget. Inte ens Lukas!vad som
var värst. Förstå mig inte fel, men jag kan inte med det på detta sätt. Överlag
har vi enormt myckt skoj, men väldigt ofta får jag nog av hur det är här (i
denna stan).

Fint SMS va? Väldigt trevligt att behöva handskas med när man sitter i gamla stan och käkar Brunch i form av Mozzarella, Tomater och Basilika, med Karo och hennes föräldrar...

Egentligen helt utan anledning far man det ocksa, men det är jue tur att man studerar psykologi...
Kan tilläggas att hon också gör det...

Nä, nu ska jag ut i kvällssolen och möta en kompis, sätta oss på ett café eller restaurang för att glo på lite folk i gamla stan =)

Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: