Thursday, April 05, 2007

Torgskräck?

Det är tur att man inte lider av det, så sjukt mycket folk på stan idag, jag menar har folk inga jobb?!?!?! Skulle luncha med Kaytan, typ en omöjlighet att komma till någonstans. Det blåste, vilket direkt får mig på dåligt humör, eftersom håret flyger åt alla håll & kanter *gRRR*.

Till slut fick vi ett bord på Piccollo Mondo.. men efter att den enda servetrisen som jobbade på hela stället inte kommit fram till oss på nästan en halvtimme, svor jag slängde menyn och filten på bordet och gick med Kaytan i släptåg totalt bestört därifrån!

Vi bestämnde oss för att ställa oss i kön som var ut utanför dörrarna på Jensen's och efter ca 15 minuter fick vi ett bord och väldigt snabb service :)

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Det är ju skärtorsdag honey = normalt folk, alltså inte sådana som jag, jobbar halvdag! Jag jobbar hela påsken jag...hihihi