Sunday, May 06, 2007

Oh, Happy Day

Sen jag tog ur Happy Day äpplejuice ur kylen igår för att göra våra Beherovka drinkar så har jag skuttat runt och sjungitdenna låt. Ja, klart beror min happiness inte bara och endast beror på juicenamnet utan snarare på en viss person, men iaf..hihi..

Regnat hela dagen typ idag, men det har inte hindrat mitt humör, jobbade fram till strax över 4 i morse, vakna innan 12, sen åkte vi till M-Preis för att handla. Har nog inte haft så mycket skräpmat hemma sen jag flyttade hit (Kaytan, jadå..haha...). Mitt egna inköp bestod av krabbkött, 4-pack Red Bull och Schweiziska kakor (som jag precis käkat 2 av och vill spy =/). Därefter avnjöts ett glas med färskpressad apelsnjuice innan vi fortsatte till Krahvogel för att äta middag. Tomatsoppa & Mozzarellasticks, Cola Light (med citron & is såklart) och en smoothie med sodavatten istället för mjölkprodukt.

Kan inte äta idag asså, soppan åt jag typ 1/3 av, resten fick Kaytan, sen åt jag 2 mozzarella sicks och ville bara spy, så mätt jag var... Naja, det e egentligen bra, att inte vilja äta :)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: