Wednesday, May 23, 2007

Please don't hate me, I didn't do anything

efter att praktiskt taget varit död sen i lördags, kom Steffi över med 2 flaskor Prosecco igar innan vi drog till Hofgarten. Sjukt mycket folk. Of course en del backhoppare och där kommer vi till "mitt" lilla problem, som egentligen inte är mitt problem egentligen men iaf.

Kan inte hjälpa att vissa backhoppare inte kan halla sina händer i styr, tar en pa häcken eller drar i ens urrigning (för att se lite bättre, eller helt enkelt demonstera hur de gjorde pa en bild), fast deras flickvänner star bredvid. Eller börjar snacka about "old times"... Jag gör inget, I'm just there..doing nothing more than smiling and being polite..enjoying myself and having fun.
"you see us in the club we'll be acting real nice
if you see us on the floor you'll be watchin all night"

Sjukt kul var det igar iaf, tror alla hade kul utom just en viss backhoppare's flickvän som inte var speciellt found of me just igar, men ännu en gang ska jag tillägga, att jag inte gjorde nat...


Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

You excist ;)

Du vet för vissa räcker det....hahaha