Sunday, June 17, 2007

If you see ME in the Club, I'll bew dancing on the Bar

Crazy saturday :) Hofgarten, shaking it, helt plötlislgt kommer en kille fram till mig och ger mig Hofgarten's cd...hehe..jag ba ehh what? men tack liksom...hehe...
Chris & Max va där, Max's flickvän ocksa vilket betyder att han typ knappt hälsar elelr nat pa mig, vilket e sa dumt, för det far henne att tro en massa, da vi pa Uni är ganska bundis och skrattar och har oss (Alltsa jag & Max). Den andra Max träffa jag ocksa en massa, sen typ halv 4 begav vi oss till Bögen & Plateau och där började allr crazy crazy stuff..haha.. Halvnakna killar, jag va typ helt genomblöt av alla drinkar man fick över sig, vi hade speciellt en stalker som vägra lämna oss i fred utan tpog pa oss och grejja, sa jag hoppade upp pa baren istället, som första person och själv, för Emi sa never evewr, but who cares, the bar is so fun to dance at...haha... Hände lite annat sen, invecklat, sa orkar tyvärr inte skriva :P

"Who have really nice tits, and you have really nice toes"..haha.. jag höll pa att dö av skratt..hahaha...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: