Friday, June 15, 2007

Kort kort klänning, genomskinlig kjol & topp, svarta string

Min och Emi's outfit igar..haha.. Nä, men vi skulle da till stan, och det var jävligt varmt, sa jag hade kort klänning pa mig, Emi hade helvit outfit, svarta string under vit kjol är kanske inte jättelyckat och en rosa BH under en relativt genomskinlig vit topp, men det va kul :P I sista sekund far vi reda pa att det är sportstudent fest, sa vi drar dit, självklart träffar man ALLA, och da menar jag alla, backhoppare, tränare, medhjälpare, sportstudenter, psykologifolk, ja ALLA var där.

"Foto" reportage kommer sa fort sperrstunde.at satt ut lite, da vi saklart igar hade fullt upp med att halla kolla pa vara kläder, smasnacka me folk oich halla koll pa allt crazy folk som sprang omkring...haha...


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

Fan va roligt! Hahaha smart med svart under lite typiskt Emi kanske hehe;) Du får ju ge mig lite smaskiga detaljer sen.

Vicky M said...

heheh..JA HON EJUE SOM HON E::HEHE .p men det va sjukt kul :D
puss