Sunday, June 10, 2007

Saturday

Sov halva dagen :/ Kände mig skit, sen kom Emi, vi hämtade min bil, kopierade ett script, som inte gick sa bra för killen fick hjälpa oss typ var 10 sekund...haha... Hade dock inget att göra me att han sag bra ut, vi var bara helt enkelt totallt otekniska vad gällde denna kopieringsmaskin, som laste sig och skulle kopiera dubellsidigt etc :P

Sen begav vi oss till Stan, Tirol Marathon. Florian's bil sag vi sa vi parkera vid den och lämna en fin lapp bakom vindrutan med hälsningar...haha.. Personliga hälsningar utan avsändare, men han fattar ända att det är vi me tanke pa vad vi skrev..haha... (och nä, vi var inte fulla :P).

Efter att ha inhandlat juice och Prosecco och körsbär pa M-Preis akte vi till Emi, snacka massa skit, glodde pa foton..haha.. Sa roliga minnen assa..hihi... Sen runt 01.30 fick jag ont i huvudet =( Sa vi la oss vid 2.30 Emi berötta en godnattsaga till mig...haha... jag skratta sa huvudet gjorde ännu mer ont, men det va kul :P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: