Thursday, June 14, 2007

So not me...

Känt mig relativt slö idag, skulle egentligen behövt fixa lite hemma, men istället efter att ha läst ca 5 sidor till Religionspsykologin, sa bestämnde jag mig för att se pa en av de väldigt fa kvarvarande DVD-filmerna jag har hemma som jag inte sett än; Tin Cup. I det stora hela en golf-film med Kevin Costner & Rene Russo (som jag inte gillar rent utseendemässigt). Och här kommer vi till denna biten som inte är jag, ja OK, att filmen är inspelad 1996, d.v.s. 10 ar sen, men jag tyckte pa nagot väldigt väldigt konstigt sätt att Costner var ganska het ganska ofta i filmen.

Detta är sa totallt inte mig, da jag pa senaste tiden haller mig ja till typ Schlieri (skulle kunna nämna ater ett namn, men da blir det lite väl obvious, vad inlägget handlar om, eller "folk" far konstiga tankar, tillbakablickar som inte förstar savenska, men ser dessa tva namn ;P), eller ja iaf yngre killar än mig själv, för äldre är jue inte snygga. Sa en liten mini-chock för mig ja, da Costner, fast det var för dryga 10 ar sedan kanppast är i närheten av att vara lika gammal som nagon född pa det sena 80-talet (eller väldigt väldigt VÄLDIGT tidigt 90-tal, typ början av januari sadär och jag hoppas att vissa personer inte översätter just detta inlägg till annat sprak, da jag egentligen duktigt blottar mig, men a andra sidan, vilka i dagens läge vet inte om att jag vid atskillda ganger sagt att jag kan vara en viss persons Heidi Klum? Saklart när jag haft nagra promille i blodet men iaf).

Men tillbaka till filmen, tyckte det var en sölt och inte "vanlig" film, helt klart sevärd =)
Roy McAvoy känner sig misslyckad, och tror att hans golfkarriär snart är över. Men precis då dyker en vacker kvinna, Molly Griswold, upp på golfbanan för att träna. Molly är den store golfspelaren David Simms flickvän, och hon lyckas inspirera Roy så han får nya krafter. Han börjar ta sig själv på allvar igen och bestämmer sig för att försöka kvalificera sig för US Open
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: