Tuesday, June 19, 2007

What should you ware to a oral test?

Ja, kanske tvatydig rubrik, men det heter jue sa. En större del av dagen idag har gatt at att sms:a med Emi om vad hon kan/ska ha pa sig idag för hon ska ha ett muntligt prov direkt efter var föreläsning. Först tänkte hon ha samma outfit som pa USI-festen, d.v.s. hennes vita kjol och vita "genomskinliga" linne, vilket jag kommantera att det va kanske inte den ideala outfiten för ett muntligt prov. Sen sa hon att hon hade en svart tub-topp, men det tyckte hon att axelbandslöst va inte bra, fast jag sa att jag lugnt skulle kunna ha det, jag mena det är sommar och över 30 grader idag.

Hon fortsatte, en bla topp, men den sag hon inte bra ut i plus, att den fick henne att se större och bredare ut, nä, usch hon hade inget att sätta pa sig. Tillslut blev det tub-toppen, men hon lyckades pa vägen tvinga mig att byta min himmelbla topp till en vit tubtopp med ett rosa band.

Sen erkände hon att hon stället klädfragan via SMS till bade sin "sambo" (killen hon bor med) och en av vara killkompisar till...hahaha...

Ja, det här me kläder är jobbigt...hehe.. Jag ska dock inte säga nat, Hofgarten ikväll, da kommer jags ta framför mina kläder och tycka att jag inte har nagot att sätta pa mig, men jag menar för Uni, nä, vadda liksom? Jag brukar springa runt i kortkorta kjolar och skita i vad folk tycker, det är jue sommar för Guds skull!!


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

haha hon är för rolig:)