Wednesday, July 18, 2007

10 rikaste fotomodellerna enligt Forbes Magazine:

1. Gisele Bündchen, 26 år: $33 miljoner
Trodde inte hon skulle toppa denna lista, så blev duktigt förvånad. Denna brasilianska, gillade jag inte innan, som "person" gillar jag henne fortfarande inte speciellt, men tycker hon är sjukt snygg iaf :) Det är även tack vare denna damen som jag öppnade upp mina ögon för märket Stefanel, som har helt lovely kläder :) Och måste tilläga att ja absolut int
e gillade henne när hon var ihop (av och till förhållande, men förlovningar hit och dit, men till slut tog det slut) med Leonardo DiCaprio, inte för jag hade nåt för honom, men gillade henne helt enkelt inte.

.
2. Kate Moss, 33 år: $9 miljoner
Blev faktiskt förvånad över den stora sillnaden mellan henne och Gisele, trodde Kate tjänade bättre. Not my favorite, men där är något specellt över henne :) Egna kollektionn för TopShop sägs vara kopior av hennes egna tidigare outfits, men jag gillar den. Och hennes reklamkampanj för Louis Vuitton och nu nyaste för Versace är wonderful *tycka*. Engelskan mäter endast 167cm över
marken, vilket är väldigt litet för en modell. Ihop med Pete Doherty (gifter mål snart kanske? Fast alla tycker att han drar henne i fördärvet...). Kokain-Kate är ven ett välkänt uttryck om henne.

3. Heidi Klum, 34år : $8 mijoner
Tyskan som nu bor i New York är en av mina favoriter sen länge, just LOVE her (och finns en annan p
erson som även "gillar" henne, mitt välkända utryck, speciellt när jag blir full "I)'ll be his Heidi Klum ;P"! För mig har hon alltid varit så Victoria's Secret och det där megaleendet =) Hon har lilla Leni med playboyen Flavio Briatore (vem har inte an satt?!), men är nu tillsammans med Seal, som hon ävenhar två barn med. Skönheten och Odjuret brukar de kallas...och det stämmer väl egentligen, men hon är iaf lycklig med honom och det är väl det viktigaste?!

4. Adriana Lima, 26 år: $6 miljoner

Sorry, men kan inte riktigt förstå fastinationen över henne. Victoria's Seret är en av arbetsgivarna dock.

5. Alessandra Ambrosio, 26 år: $6 miljoner
Victoria's Secret
även här.

6. Carolyn Murphy, 31 år: $5 miljoner
Känner inte igen namnet, och har nog aldrig sett tjejen heller...

7. Natalia Vodianova, 25 år: $4.5 miljoner
Denna ryskas ögonb
ryn stör jag ig på, men annars gillar jag hennes ungdomliga utseende. Calvin Klein är en av de stora uppdragsgivarna för denna tjejen.
.
8. Karolina Kurkova, 23 år: $3.5 miljoner
Ännu en av mina favoriter, hon är drop dead gorgeous. Även hon Victoria's
Secret-tjej.
.
9. Daria Werbowy, 22 år: $3.5 miljoner
My favorite numero uno. Denna polska från Krakow är uppväxt i Canada. SÅ SNYGG! Mer bilder på henne HÄR.

10. Gemma Ward, 19 år: $3 miljoner
Hon ser lite konstig ut, men gillar henne.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: