Wednesday, July 18, 2007

Huvudvärk & sår

Bergsklättra (nä, blev inte vandra utan jag skulle självklart ta klättervägar, kan berätta att upp gik det bra, men ner var det större prolem, men gick fint), satt vid ett minivattenfall som jag hita och läste lite, sjukt varmt var det!!

På väg ner träffa jag Arnold, han sa jag var galen som gick de vägarna och med löpskor, sen förstörde han min plan att bege mig till det vattenfallet varje dag med att berätta att det finns sjukt mycket ormar runtomkring, d.v.s. i fortsättningen håler jag mig till stigarna!! För er som inte visste så träffar jag hellre på en björn än en orm...

Sen var jag på massage, har nån duktig spänning/låsning i högra överlåret, som gjorde sjukt ont, plus en förkortad bröstmuskel på höger sida, så jag har fått hemläxa ;P Sen blev det en ShorleyCafé Punchella, massa sol hela dagen *nice*.

Nu har jag dock sjukt ont i huvudet, och har vatt massa att göra ikväll, massa folk i restaurangen, och asstressigt, medan huvudet bankar på, sen skulle jag öppna en vinflaska med skruvkork, var sjukt seg, när jag väl lyckats upptäcker jag att jag skurit sönder hela handen...
wonderful dag asså... Nä, ska inte klaga, den ar arit riktigt nice fram till nu :)


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: