Saturday, July 14, 2007

Varför allt detta tjat om Kronprinsessan Victoria?

Ja, visst hon fyller år, men varför göra så stor sak av det? Kunde absolut inte fatta det igår varför det stod så mycket om henne överallt (inte för jag läste det). Först idg när jag läste en av de schweiziska dagstidiningarna, så såg jag att "Vickan" fyller 30 år idag. Shit vad gammal hon blivit!

Förstår dock inte fortfarande varför man ska göra så stor sak av det, men klart, 30år, inte gift, inget bröllop i sikte, inga barn, ja det är kanske något... Hon har ju sin Daniel, men är de förlovade ens? Läste även att han inte ens får vara med och fira henne..hmm.. skum familj den där kungafamiljen i Sverige asså...

Själv kollade jag på Vanity Fair's hemsida vem som fyller år samma dag som jag och detta fick jag fram:
Vill du kolla ditt datum? HÄR, typ längst ner i högra hörnet :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: