Wednesday, August 01, 2007

C's mamma gillar mig :)

Efter lunch åkte jag med Guzzi & Sonja till Albulapasset (bergstopp), åt mozzarella med tomater, men de tre sista skivorna var beska, så jag sket i det, vill jue inte bli sjuk. Ägarna har sjukt söta ungar, skulle bara varit sisådär 10 år äldre ;P

Sen tillbaka till Pontresina, och en snabb apertif på Gianotti, där Gret satt, så vi satte oss med henne, fast jag hade inte så mycket tid, tog en islatte, sen körde Guzzi mig tillbaka till hotellet, för kl. 18 skulle jag jobba.

Gret är übertrevlig mot mig, speciellt när hon kom tillbaka och ja :)
Claudio hann jag också träffa, får mer och mer bekräftat att hans dåliga humör beror på hans pappa och inte på mig, vilket jue är positivt (inte för att han egentligen har något skäl till att va "sur" på mig, men ja
man tror alltid det värsta..). Han har förresten begett sig med sina kompisar upp på ett av bergen, där tänder de en eld och sen efter fyrverkerierna, beger de sig ner med sådana eldpålar eller vad man kallar de. Så gör man här i Schweiznationaldagen som det är idag. Själv ska jag in till centrum en stund med Anna, sen eventuellt Sonja & Guzzi kommer med :)

Bara de sista två gästerna kan lämna baren, så jag kan få sluta!!! PLEASE!


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: