Wednesday, September 19, 2007

Akkrediteringar

Faxat till Oberhof (och fått godkänt, inte för jag väntat mig något annat) och till Klingenthal (där är aldrig några problem). Ska faxa iväg Malin's imorgon behöver bara lite uppgifter :P Måste ladda min mobil för att få fram mobilnummret...haha... och sen dina fyra sista siffror, så skicka ett mail eller skriv på MSN =)

För att fortsätta på temat backhoppning, Österrikarna mer exakt via Hafi upplyste Meg igår om att jag måste komma till Österrikiska Mästerskapen i Oberstdorf...haha...så söta är de =) Fick även höra att vi inte skulle dricka så mycket som vanligt (eller att vi inte fick...haha...).19-22.10 beger jag och Meg mig dit över helgen :)

Skickade idag iväg boende-bokningar för Oberstdorf då + för backhopparveckan (jag, Meg & Jossan), sen imorgon ska jag ringa för Bischofshofen och inför Garmisch-Partenkirchen har vi en idé *LoL*.

puSS,
xXxVickanXxx

2 comments:

Tasja said...

Stööön, idén i GAP innehåller förstås en massa Österrikare misstänker jag......

Vicky M said...

hahaha..nä, du anar inte så fel du har :D B-hofen innehåller däremot en massa österrikare, men inte GAP, inga finnar heller dock, men du blir nog ite besviken, tror du blir gladst av alla om det blir den lösningen :P