Sunday, September 09, 2007

B52 on my scheudle again...

Som sagt träffade vi Bine & Bastian igår kväll på Harry's. Var dock duktig och drack inte så mycket, några Xider Bright Strawberry Desire (sjukt goda och flaskan är snygg), sen någon vanlig cider och sen beställde jag in B52:or som vi tände på, Bine bara "Ska jag verkligen suga upp den där elden?!?!?" ..haha... så söt *LoL*

Vaknade redan 8.30 för vi ville jue inte missa FIS-Cupen i backen idag. Carl kom joggande, stannade och snackade, jag skulle mobba han för att han hade solbrillor (och det var mulet och grått).
V: Mycket sol va?
C: Ska du säga =P
V: Va? Whooops..haha.. jag har visst också mina på mig...hahaha.. *blonde moment*
C: Man måste jue "tagga"
V: Ohh, Carl ska va lite cool va ;)
C: Mmm, klart ;)

..hihi..han är en sån sweetheart :)
Idag gick det dock inte något vidare för varken Johan eller Carl :( Deras första hopp var inget bra :( Jakob var dock 4:a, han var så rolig efteråt, för hans dräkt sitter lite tajt på ett visst ställe "Men kolla då, det får inte plats där nere" ...haha.. Jag höll på att dö av skratt när han drog och hade sig i dräkten...haha.. Sen att han skrek ut det över hela backen var ett annat moment i det hela...haha...

En annan liten norsk unge (backhoppare) tyckte det var skitkul att spruta ner mig med vatten när han skulle tvätta sina skidor, så skratta han bara och tyckte det var skitkul när jag pep...hahaha... Jossan skrattade också åt mig *inte snällt*

Jossan har gått iväg till jobb -> nattpass, jag ska väl sleepa snart, varit en long day...

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

hahaha kan se det där framför mig haha