Friday, September 21, 2007

IDOL har nytt upplägg

måndag möts killarna:
Pär Stenhammar - I like him, kanske inte bästa sångmässigt, men, ja ni fattar ;)
Knut Berggren - Gillade honom på audition, sen har han tappat för mig och speciellt nu på slutaudition
Sam Hagberth - Förstår inte riktigt varför denna kille fick gå vidare framför andra, själv minns jag inget av det han gjort, mer än att han blundade sig igenom hela låten på slutaudition
Andreas eller Robert - På Gynning's reaktion gissar jag och hoppas på Andreas, jag gillar han skarpt
Michel Zitron - En av mna stora favoriter rent sångmässigt =)
Michael Andreasson - En av juryn's stora favoriter, och så även min!
Christoffer Hiding - Not my favorite
Daniel "Danny K" Karlsson - I like him :)

En av de åker ut på måndag, de 6 bästa får en ny chans på onsdag och den som hamnar på en 7:e plats får en ny chans på fredag. Ska jag tippa på vem som åker ut så Sam eller Christoffer (tror iaf att dessa 2 får de sista två platserna, men sen beror jue alt på deras framträdanden).

Tjejerna kommer upp på tisdag:
Särla Berntson - Hon är bra.
Gathania Holmgren - Jag gillar inte henne, men i slutaudition (sin sololåt) knäckte hon totallt.
Evelina Sewerin - Jag gillar inte hennes röst, förstår inte riktigt juryns stora tycke för henne
Patrizia Helander - Jag verkligen gillar henne ibland, d.v.s. när hon sjunger för som person stör jag mig på henne (sorry, vet inte varför) och ibland gillar jag henne inte alls...
Anastasia Roobol - Hon måste va i topp 10, grymt bra röst!
Amanda Jensen - Don't like her...fast tror tv-publiken gör...
Tamela Hedström - Hon sjunger bra =)
Marie Picasso - Börjar inte folk störa sig på henne, så kommer hon vinna hela IDOL!
Tror Evelina åker ut.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: