Monday, September 24, 2007

IDOL tankarna ikväll

Pär var först ut, dels tyckte jag att han såg bättre ut innan han blev stylad av "experterna" och jag gillade inte hans famträdande direkt :/

Har gillat
Knut, men vad var det för låt han valde?!? Ursäkta, men tyckte det var ganska dåligt och kan kanske få honom att åka ur tävlingen...

Och
Sam tog sig från att jag har trott att han skulle åka ut ikväll, till att han bara totalknäckte med Purple Rain och här har stylisterna verkligen lyckats :)

Andreas har jag ett ord för wow, denna kille är så äkta, I like him a lot =)

Michel's framträdande rent sångmässigt, tyckte iaf jag, var en bra bit ifrån vad han egentligen kan.

Mattias har de 3 S:en och ni vet att för mig är 3 S VÄLDIGT bra ;D Kvällen's vinnare =)

Nästa person som jag inte gillade, Christoffer, väljer en klockren låt K-Ci & Jojo's All My Life och gör den bra och stylingen speciellt håret blev riktigt bra =)

Försöker
Daniel vara nästa Thomas DiLeva? Tror både låtvalet och som han presenterade sig kan få honom ur tävlingen ikväll, fast han fick bra recensioner av juryn och sjöng riktigt bra.

Carina Berg & Carolina Gynning som programledare då... Ja, måste säga att det var ganska dåligt, speciellt Berg, fast hennes stämma är "bättre" att lyssna till (ja, ni vet att jag inte gillar skånska, speciellt inte på tv), dock hade Gynning sina ljuspunkter och var ganska rolig, som t.ex. i slutet med repliken: "Min favorit på hel tv-showen; en snabbis med åtta sköna killar". Men Berg sög ganska duktigt rakt igenom... Peter Jihde kommer dock a över fr.o.m. nästa vecka när fredagsprogammen börjar.

Resultatet för kvällens tävling kommer kl. 22.35.


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: