Monday, September 24, 2007

mobilisering, tack!

Måste mobilisera mig, måste skriva ett viktigt brev till CSN som jag måste få ivägskickat imorgon, men jag kan fan inte. Blir galen på mig själv i sådana här situationer, jag kan liksom aldrig moblisera mig till något, att börja, och jag är en person som man inte kan tvinga, det måste liksom komma själv. Just därför jobbar/skriver/pluggar jag bäst sent sent sent på kvällen eller mitt i natten, när inget annat stör, inget tv-program, eller när det verkligen inte finns något annat jag måse kolla upp på nätet.
Jaja, så småningom, om någon timme eller så... Just nu har jag massa annat snurrandes runt i mitt huvud...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Jo tack det snurrar här med :). Fast jag behöver inte författa något viktigt just nu som tur är. Det skulle bli väldigt mumbojumbo....

Vicky M said...

mmm..hate it! men nu e det done