Sunday, September 16, 2007

PEOPLE

Malmö's uteliv = ZERO. Men iaf, först blev jag, Kayt & Karro körda till Lilla Torg, gick till B&B -> Frozen Strawberry Daquiries blev betällda *mums*. Helt plötsligt kommer Adam in (old classmate). Efter att ha druckit våra drinks beger vi oss till Privé. Vadå folktomt? Men vi beställde drinkar och slängde oss ner i en sofforna (eller var det soffstolar?). Börjde dyka upp lite folk. Sen beställde vi more drinks, Kaytan va crazy betällde 2st B52:or *slurp slurp* så var det uppsugna...haha.. Alkis ;) Då kommer Joachim "Heey! Spill inte över mig ba, va?! ;P" Ja, jag kommer väl få höra om min första "träff" med honom tills jag dör...haha...

Sen träffar man Alex på dansgolvet, såå full..hihi... Och EddieBurger King, och jag visste att jag inte skulle ha köpt den där äckliga hamburgaren (som även fick mig att må blöö) för jag spillde på min creame-färgade ZARA-kappa *gRRR*.

Lyckad night me the girls, men Malmö's uteliv suger! Where the fuck are the people!?!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: