Sunday, October 14, 2007

2 nya favoriter

Mascara, detta ständiga tjat om att den ska vara bra, DIOR Show känner väl alla till?! Den är fabolous (hur fan stavas det?!), men ca 400kr för en mascara, ja det är mycket. Plus att jag själv tycker att DIOR Show är mer en utgångsmascara än att ha till vardags eller bara om man ska på lätt utgång. Har nu hittat en ny liten älskling Kanebo Silk Performance, har dock tyvärr ingen aning vad den kostar, men skulle gissa på ca 200-250kr.

Jag använder aldrig (nästan) foundation. När vi var och handla, så gjorde jag ett felköp, då jag tappat mitt Max Factor puder i marken och det gick sönder (iofs använde jag det typ 1 gång i månaden) så skulle jag köpa ett nytt, men alla var så himla ljusa, utom ett, men dumma jag kollade inte ordentligt vad jag tog, så jag kom hem med ett ALL COMPLETE Compact Cream Makeup 3 in 1. Värsta besviken, när jag använde och såg vad jag köpt, men men men.. Detta cream puder är skitbra, täcker typ inte alls, bara mattar hyn och jag är sååå nöjd iQ Professional Cosmetics är märket.
Nu ska vi glo på film, Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: