Monday, October 29, 2007

ahhh, hur glad kan man bli?! =D =D

gav det en shoot till 17.17 var klockan och ingen jävla voicemail =D Fy fan vad stressad och nervös jag var, väntade mig värsta föreläsningen om varför inte eller värsta frågorna och grejjer,men nada. Totallt positivt, skittrevlig, skämta och skratta och var lixom med på allt. Typ som om han redan visste vad saken gällde redan innan jag hann säga något.

Mitt mood just nu? Ja extremely happy är kanske ett bra ord, skulle vilja säga lättad, men nä, för lättad är man över saker som inte är så kul som man har gjort, detta var inte så, detta var bara nervöst.. Kunde inte samla mig, fick gå ut och springa, sprang till jag spydde (ja jag vet supernice..men det var enda sättet att komma ner på jorden). Att inse att det verkligen var sant och inte bara något jag drömt. Att jag tog mod till mig, att jag gjorde det...

Nu återstår bara resten, och varför har jag en känsla av att nervositeten inte kommer vara mindre? Well, but it's totally worth it!!

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

:D. Jag blev glad bara över att läsa ditt inlägg. Grattis och ta några djupa andetag annars kommer du hyperventilera när du väl ska träffa Objektet i fråga ;)

Vicky M said...

tack gumman! jadu, i'll do my best... jag vill jue verkligen detta, dörför känns det så totallt overkligt