Wednesday, October 24, 2007

Stams

Bine & Jag stod och frös vid backen i Stams i typ 2 timmar. Svenskarna tränade (Andreas, Isak, Jakob, Johan, Fredrik), Tjeckerna (Hajek, Matura, Cikl, Roman), Michael Uhrmann samt en ung tysk som jag inte kände igen. Sen norskarna (Lars, Vilberg, Kjelstrup, Jon, Johan Evensen, sen nån mer jag inte kände igen).

Andreas har förresten förlovat sig!!! Blev helt paff när jag såg ringen på hans vänstar hand jag ba "ehh, vad har du gjort?!?!"...haha...måste ha låtit roligt...haha..för alla började skratta *LoL*.

Åkte innan tränarna hann ner för Bine får inte lov att vara med när de tränar enligt svenskarna's tränare (CP, eller vad?!). Stack till någon restaurang och käka lunch, käkade pizza som med musslor, räkor, skinka och skulle varit kronärtskockor, men thi fick jag, arg var jag för ville ha kronärtskockorna mest!

Nu är jag home, utgång ikväll. Ska plugga och sova innan, och ta ett VARMT bad!
puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Haha ja Huliganen är lite underlig minst sagt. Jag gillar honom inte alls.

Var Tjeckerna oxå där! Jäklar alltså vad jag hade velat vara där. Fast trista norrmän. Skulle ju vara VC-laget som var där, enligt deras schema i alla fall.

Ha så kul ikväll.

Vicky M said...

wc-laget var här efteråt :) åkte hem igår.