Thursday, November 01, 2007

bad halloween, or yeah...kinda

Sjukt trött efter att typ inte hade sovit ett skit natten till igår, men hade lovat Emi att gå ut jue, så...
Blue Chip. Drack dock först nåt mousserande hos henne. 2 Aperol gespritz (ja jag vet jag skulle inte dricka det igen... pch tror jag håller mig till den utsagon, flr drack nästan inget igår och idag har jag skallebang), Baylies on the rocks.

Hennes pojkvän kom efter ett tag, där började jag bli irriterad. Inte för att han kom, jag gillar honom han är trevlig och så, men på hans beteende igår. Säg att jag går efter den gamla skolan eller whatever, gör jag egentligen inte, jag tycker inte att killen alltid ska bjuda tjejen och så, absolut inte, men scenariot igår fick mig att smälla av (självklart håll jag dock tyst).

Han kom, Emi beställde en öl till honom och sig själv, som hon betalade. Innan när vi varit och fikat eller så, så har han alltid tagit hennes nota också..typ..dvs hon har fått ge honom pengar, men han har jue betalat (någon sorts illusion av att han betalar egentligen, or what?!). Men en öl är väl ok, men sen när han druckit upp så går han typ bort från oss typ 2 personer längre bort i baren och beställer sig en drink, sen kommer han tillbaka. Ingen fråga till Emi om hon vill ha något eller så, nädå... Tyckte bara det var så jävla fult att han inte ens vågade beställa vid oss, men skit samma.

Visade sig dock att han inte gillade drinken för den var för söt, så han ställde den ifrån sig, Emi tog den och sa åt honom att ta hennes öl istället, vilket han gjorde, men Emi istället för att dricka så pressade hon citronen som var i drinken och gav tillbaka den till honom och sa att nu var den inte så söt längre, då hade han redan druckit typ halva hennes öl, tog tillbaka sin drink, men ställde ner den igen. Sen frågar Emi när hon ska dricka vilken han vill ha, d.v.s. drinken eller ölen?, han säger drinken, men frågar henne. Hon svarar väl typ drinken, då föreslår han, ja men då delar vi, ta du någon klunk öl, så dricker vi ihop... Lät jue snällt och bra eller?

Så tar han ölen dricker typ upp en fjärdedel, Emi tog en liten klunk öl och ställde ner flaskan, han ger henne drinken, hon tar en klunk, sen tar han ölen igen, dricker upp den sista fjärdedelen och tar upp drinken. Frågar henne om cigg, som han får. Sen dricker han upp hela drinken utan att ge henne mer. Asså folk som såg mig då måste ha trott att jag var störd...jag gapade, ärligt... Kunde inte fatta vad jag såg. I mina ögon beter man sig inte så...

Tillslut begav vi oss därifrån, till ett kebab-place. Jag ville ha falafel, var dock slut så tog en kebab, åt typ en fjärdedel och gav resten till Emi, Emi käka lite sen kom vi ut till honom, så frågar hon om han vill ha, självklart, så käkar han upp mer än halva av "min" kebab som hon fått. Sen tar han ännu en cigg av henne...

Ja, jag sa ingenting, jag hade ingenting att säga...
Kan tillägga att det inte gällde att han inte hade pengar, för inne på Blue Chip, frågade Emi honom varför han köpte en drink för nästan 7€ när han hade fått näästan 3 öl för samma pris, han svarade, ja, men det är jue halloween. Sen ville han gå till Hafen där det var 10€ i inträde, Emi ville dock inte. Vet inte vad de gjorde sen, jag hade iaf fått nog, så jag drog hem, finally SLEEP...

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Malin said...

ojoj hm.. så länge hon är glad är det ju positivt typ eller nåt haha..

Vicky M said...

probemet är jue att det inte e super längre, dock inte pga d jag skrev

Malin said...

ojdå det va ju inte så bra..jobbigt för dig

Vicky M said...

hmm..ja, det går, bor jue inte me henne längre :P