Monday, November 19, 2007

Gå gå gå

Massa gång har det blivit idag. Först mötte jag upp Emi, så gick vi till Bauhaus (tvungen att köpa spik och skruv..haha..), sen inom MPreis för att handla mat (blev faktiskt mat denna gång, pulvermos, Fleisch Sugo, Farfaille-makaroner och minimjölk). Sen inom Baumarkt där jag köpte en cool lampa och Posten för att hämta ett rekommenderat brev från mina föräldrar (vilket betydde födelsedagscash :D). Sen gick jag hem.
.
2 timmar senare gick jag till Uni, Specialkapitel i Humanethologi (skittråkigt idag), sen mötte jag upp Steffi och vi gick till Krahvogel. Snackade om våra Pragelato-planer samt boys. Även Villach och Kranj fick sin korta tid..hehe... Efter att ha druckit min Michelle-fling, så skulle jag åter gå hem.

Tänkte gå via Inn (floden), Steffi tyckte dock att det var en dålig idé, var för farligt, berättade om någon Jur-student som var försvunnen och sa att jag inte fick gå den vägen. Oki, gick via gatan...vilket inte blev bättre, kände att någon gick bakom mig, så jag vände mig om och rakt på killen, han sa Hallo. Jag stannade upp, låtsades kolla om någon kom, sen skulle jag gå igen, då hade killen stannat typ 5 meter franför mig vid någon cykel, men började gå när jag gick. Jag tänkte, oki, låt honom får väl gå saktare och gå bakom honom, men ack nä, han började gå sacktare han me så jag skulle komma ifatt honom, då blev jag arg och gick över på andra sidan gatan. Vad gör han? samma sak!! *gRRR*. ringde Emi, som även hon började sätta giller i huvudet på mig. Hela vägen hem trodde jag att någon förföljde mig, not funny. Allt är dock Steffi's och Emi's fel som spökade upp mig.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: