Monday, November 05, 2007

jag snor listan jag med ;)

Malin publicerade ännu en lista, Jossan snodde den och nu gör även jag det, Enjoy! ;P

Vilken tidning läser du: Elle, Glamour, Cosmopolitan
Vilken buss åker du oftast: åker typ aldrig buss
Vilken fråga ställer du oftast: Wie Bitte?
Vilken årstid är det nu: Höst
Vilken film såg du senast: Signs
Vem är sötast: Schlieri
Har du varit kär: Hmm...vet inte om jag tror på det där riktigt
Är du kär nu: samma som ovan, finns dock skillda meningar om den saken tror jag ;)
Är du en bra flick-/pojkvän: är en lovely one ;)
Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet om iaf
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast: Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: uppraggad
Hur raggar du: är helt enkelt galna lilla mig :)
Har du sett din bästa vän gråta? faktiskt inte, tror jag...
Vad åt du senast? En isglass
Har du varit med i en rättegång? nope
Är du polare med grannarna? Yes
Vilka språk pratar din mamma? Svenska, polska, lite ryska
Vilka länder har du bott i? Sverige, Österrike, Norge (3 mån), Polen, Schweiz (2mån)
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i eftermiddags
Har du däckat/spytt för att du druckit? tyvärr
Har du täckt någons hus med toalettpapper? nej
Suger det här? nä, det är ganska lustigt..hehe..
Har du varit på ett party? dum fråga
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror: tror jag inte..haha..jag har ingen bror :P
Har du varit utomlands? ännu en dum fråga
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Faktiskt ett som jag jobbade på..haha...
Var är dina syskon just nu? ofödda
Vid vilken tid gick du upp imorse? 09.20
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Runt 25 grader :D haha spanar killar.. :-D
När var du sjuk senast? Är krasslig nu, annars var det nog i juni någongång
Vem är den senaste kändisen du tog på? Thomas Morgenstern idag...haha...
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Tänker ska jag sova längre? Annars går jag på toa
Vad ska du göra efter det här? snacka klart me Karo på Skype, sen sova

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

DJ FunkyGrrL said...

you realy should join myspace, vicki

Vicky M said...

don't have time for such stuff :) this blogtakes too much time already :P

DJ FunkyGrrL said...

Where are you from Sweden, Norway, Poland? I'm confused. I emailed you at spray.se, you never replied

Tasja said...

She is from out of space ;)