Tuesday, November 20, 2007

Jultankar?

Senaste åren har jag varit dålig med att känna julstämning, i år dock kände jag julstämning när jag och Karo var i Oberstdorf Österrikiska Mästerskapen.
.

I vanliga fall brukar jag köpa julklappar jättetidigt, och då menar jag jättetidigt. Jag gillar inte sistaminuten inköp för då blir presenterna så opersonliga. Jag älskar känslan av när jag ser en sak så tänker jag "Yes, den är perfekt för henne/honom". I Nice och Monaco handlade jag mini-julklappar, även på flygplatsen. Även handlat smått här i Innsbruck. Jag gillar julklapps-shopping, tycker det är kul att köpa saker till folk :)
Malino förresten ska vi byta julklapp? =) Jossan du har inget val för vi ses..hehe...

puSS,
xXxVickanxXx

8 comments:

Tasja said...

Okay då :) Finns det några regler? Typ vad den får kosta, se ut ja du vet ;)

Vicky M said...

hahaha..regler du e bra du gumman..hrhrhr... jadu eftersom det är du som frågar så får du väl sätta upp några regler om du vill :P

Malin said...

fan det är dec snart. Det kan vi göra:)

Vicky M said...

goodie :D du kan jue alltid skicka hem till mig i SWE, blir billigare :)

Malin said...

nejdå jag skickar till Österrike.Ska bara hitta nåt som inte är så ömtåligt men det blir inga prolbem:)

Vicky M said...

frågan är om du hinner, för jag försvinner redan den 17:e december..hehe...

annars får du skriva fragile stort över paketet så tar de det lugt, hoppas jag :P

pusss

Malin said...

haha men vafan det är ju snart. får skicka din present(Som inte har kommit än:() å julklapp typ samtidigt då fast i olika paket;D

Vicky M said...

hahaha...du e bra du Malin :P <3 men ärligt om du vill kan du skicka till Sverige :)