Sunday, November 04, 2007

Roberto Cavalli for H&M

Har kollat igenom hela kollektionen som släpps om några dagar (tror det är den 6:e här i Österrike och den 8:e i Sverige). Snacka om att jag vill ha några plagg, sjukt snygga klänningar, tyvärr är några av klänningarna långklämnningar á la galaklänningar och det är jue inte ofta man har tillfälle att ha en sådan på sig :( Synd! Under kommer några av plaggen som jag absolut kommer ta en titt på, sen är jag jue väldigt intresserad av skorna, förra året köpte jag jue hur snygga och sköna Viktor & Rolf-skor som jag bara älskar! Hela Roberto Cavalli-kollektionen kan ni se HÄR.









puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

DJ FunkyGrrL said...

Vad sägs om en kopp kaffe, hemma hos mig :8} Ha en bra dag.
www.myspace.com/djfunkygrrl

Malin said...

Den första klännigen va söt.Annars så håller jag med om att man inte kan använda allt vilket är synd

Vicky M said...

@ dj funkygrrl: sorry, men jag bor inte i Sverige :) - - - --

DJ FunkyGrrL said...

Hey Vicky...
You're Norwegian (or Danish?)
I found your blog from a search engine