Sunday, November 25, 2007

St. Moritz - Vicky vs. Luca story continues...

Är tillbaka från St. Moritz. Hade det urtrevlig med Sonja, Guzzi, James och Anna (ja några till) första kvällen, var iväg i Celerina, sen Tam, sen i Pitschna's Scena (där det finns gulligar bartenders...hehe..).

Igår dock var vi först i Pitschna's Scena, sen när Tino (en av bartendrarna) slutade jobba, begav vi oss in till St. Moritz och Hemingway's samt Bonapartre Discoteque. Och vem är där? LUCA. Med tanke på att vi kanske inte riktigt skiljdes som vänner (jag var inte jättetrevlig..hehe..), så förväntade jag mig absolut inget. Såg att han dansade med någon tjej när jag och Anna gick till dansgolvet och dansa, 1 minut senare kom han och hälsa (och då menar jag hälsa...haha..), sen kunde A
nna typ glömma mig som "dance-buddy", Luca tyckte han minnsann hade full rätt på mig *LoL*. Ja, killen dansar sjukt bra och THAT BODY <3 Men lilla jag är jue duktig på att inte vara så lätt...haha... SÅ han fick snällt se när jag började dansa med Anna igen...haha..

Men det var en väldigt rolig kväll. Jag och Luca ör nog en story som kommer fortsätta i St. Moritz ett bra tag framöver, det händer liksom någonting när vi ses, inte för att jag är speciellt intresserad iaf, men jag menar 89:or är alltid nice *LoL*.


Bilderna är från i somras, igår hade jag inte riktigt foton i huvudet, fullt upp med annat...hehe..
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: