Tuesday, November 06, 2007

Things happening

hahahaha...är fortfarande i mitt "haha"-humör. Jossan försökte snacka med mig på msn..haha..tror inte hin fick ut så mycket av mig *LoL*. Större delen av vår konversation består av "hahaha".

Försöker kura mig med Kan-Yang, så jag inte blir mer sjuk än jag är, är jue förkyld (satans helvete), eller ja, blev det typ nu. Tänkte först skippa kvällsmaten, men nu får jag nog iaf bege mig in i köket och tillaga stekta baby-morötter med Trocomare salt..hehe... Mina Red Bull är så klart också med på intags-listan, men tänkte först egentligen bara dricka en Modifast kaffe-shake, men det är nog en bättre idé med varma, stekta minimorötter, eller Babykarotten som det heter här :D

Tillbaka till mitt humör, så vet jag inte om det beror på allt som händer just nu, att jag egentligen är överstressad, men fr.o.m idag har min stress gått över till ett "överlugn"... Förutom att jag är hyper då, men det är normalt, lite mycket hostmedicin ihop med Kan-Yang och Red Bull (i trippel dos *LoL*) :P

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

DJ FunkyGrrL said...

the breakfast of champions

Tasja said...

Nä du har helt klart fått en överdos av något :D jag blev inte ett dugg klokare, eller jo så långt är jag med att du fått en rejäl överdos av Österrikiska backhoppare. Men det är ju nice ;) (alltså det tycker ju inte jag men byt ut nation så fattar du typ) ähhhh ger upp, hahahahahaha

Vicky M said...

hahaha..ingen överdos alls, underdos kanske...hahahahaha