Saturday, December 01, 2007

Didn't see the jumpings :(

This shitty italians don't have Eurosport!!! Fick bara hora av Karo's syster hur allt gatt, daribland att Morgi hoppat langst, men fallit :( Detta fick mig helt stressed up (ja jag vet jag ar sjuk i huvudet), blev direkt att messa till Koti for att bli totalt forsakrad om att ar OK med honom, tog typ 1 minut innan han svarade (ganska kul hur val han kanner mig och insag sakert att jag holl pa att do av oro eller nagot, med tanke pa att han t.ex. sag mig i Titisee dar Morgi akte ambulans hem...det var ingen nice syn kan jag be att fa tala om, ja alltsa varken att han akte eller hur jag var hela dagen och allt), men na fick min varsta forsakran att allting var totalt bra med honom och jag kunde ta det lugnt :) Karo skrattade som fan att han svarade sa fort...haha...

Idag ar det individuell tavling, den kommer jag val troligtvis ocksa att missa om de inte har Eurosport pa Ski Jump hotellet vid backen (kan alltid hoppas).


Forovrig vinner Morgi och Schlieri blir tva :D Eller tvartom, spelar inte sa stor roll, men de kommer lugnt vara pa de tva hogsta platserna :)


na, nu maste jag ivag, hoppningarna har i Pragelato borjar 13.15.


Och just det, sjalvklart var Osterrikarna inte nojda med sin 2:a plats igar. Jag mena de ar jue bast :D


puSS,

xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Jag försökte messa dig men mina SMS går inte fram. Shitty Italy.... men nej det var inget stort fall, han mest bara satte sig på baken en bit efter landningen.

Vicky M said...

mitt batteri var dött :P sorry :P