Wednesday, December 12, 2007

what a f*cking MESS

Tog en paus från mitt packande... Caroli kommer typ när hon kommer hit..haha... Har en sådan himla röra på mitt rum (jag håller på att packa för Villach, Julen, och sen saker som mina föräldrar ska ta med till Sverige som jag inte vill ha).

Måsta åka iväg och hämta henne på stationen strax, sen ska vi fördriva tiden en stund innan Richard kommer hem, för måste inom Emi's källare (Emi stack till Polen förra veckan redan). Främst vill jag hitta min SkiAustria mössa (måste jue matcha mina SkiAustria Team skidbyxor :P).

Avfärd kl. 07.00 imorgon bitti, snacka om att vi kommer vara trötta..hehe...

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Tasja said...

Hare så himla kul och du vet vilka du ska fota va?!?!

En hint, de går i blått, säger inte så mycket, de är mörkhåriga och de är just fucking wonderful...;)

Anonymous said...

You are so beaut... rs rs

Anonymous said...

jackare-bh@hotmail.com (MSN)

Malin said...

Hoppas du har roligt gumman.Och skriv skriv!