Saturday, January 12, 2008

Bråk det första i backen idag

Den jävla presschefen började bråka med mig igen, ville inte släppa in mig längst med backen. Tyckte vad fan jag skulle göra där osv. Jag orkade inte bråka så jag tänkte att jag skulle snacka med Horst (presschefen för FIS). Så jag ville bara gå in för att ta mina grejjer, som hängde på staketet, men nä, du stannar här. Jag bara att jag har mina grejjer där. Du stannar här, då blev jag förbannad och frågade om han inte fattar engelska att jag har min väska där. så han släpper in mig men säger att om jag inte kommer tillbaka direkt så tar han min akkreditering.

Så jag går bort till Tad, och säger att jag är så förbannad och att jag ska snacka med Horst och just då kommer han, så jag går och snackar med honom berättar om idiotens beteende från början till slut, så går jag med Horst mot gubben som står vid insläppet, men så fort han ser att jag kommer med Horst, så springer han därifrån...hahaha... Jävla fega idiot.
Trodde väl inte att en liten blond brud kunde ha bra bekantskaper och vara välsedd. Nu har han undvikit mig den senaste 40 minuterna sen Horst lyckades få tag i honom...haha.. tror han är lite förbannad ja...haha... jaja, tävlingen börjar snart och Schlieri knock-outade i provomgången, 11m längre än 2:an Hilde :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: