Tuesday, January 22, 2008

Good girl :D

Har läst hela Nödfallspsykologiskriptet och nu även ca hälften av Differenziell och Personlighetspsykologi skriptet. Ska sova, ca 6h, sen kl. 7.30 ställer jag klockan. Läsa Nödfallspsykologin igen och kl. 9 är det provdags. Klockan 10.15 ska jag träffa Emi. Hon ska hämta en bok och jag ska kopiera 4 avsnitt ur den så jag kan skriva mitt arbete... yhhh... kl. 13 har jag prov i Allmänn Psykologi. 14.30 har jag prov i Differenziell och Personlighetspsykologi, sen bär det av till Szczecin.

Förhoppningsvis hinner jag packa innan, annars får jag bege mig hem och om *hope not*.
Gissar på att jag är framme i Szczecin mellan 22 och 24, beroende på om det är köer och skit på motorvägen...

På onsdagen kl. 08.30 går mitt flyg Szczecin->Warszawa->Krakow
I Krakow 12.35 där Jossan också landar. Därifrån är det bussresa till Zakopane med följande schema:

  • 23-26 Jan Världs Cupen i Backhoppning Zakopane
  • 27-30 Zakopane, skidor, SPA etc :D (Jossan tro inte att jag glömt!)
  • 31jan -4 feb Continental Cupen i backhoppning Zakopane
  • 4/5 februari åker vi till Szczyrk
  • 4/5-10 februari Junior VM i Szczyrk
  • 10 februari åker vi till Krakow
  • 10-12 februari Krakow
  • 12 februari flyg från Katowice->Malmö
  • 12-18/19/20 Februari Malmö
  • 20 februari Åker jag till Berlin där jag hämtar Jossan, Kasia S & Kasia M för att bege oss till VM i Skidflygning i Oberstdorf.
  • 20-25 februari VM i Skidflygning Oberstdorf
  • 25 februari tillbaka till Innsbruck
  • 28 februari prov i Pschychopathologie 1+2
  • Början av mars..vidare prov..
sorry för att inlägget inte är "bearbetet" gör det imorgon. ska sova!
puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

Håller tummarna för dig idag!:)
Och var ju inte lite flygande fram och tillbax haha:)