Saturday, January 19, 2008

Lista mig, lista dig

Denna gång stulen av Natacha :)

1.Vad kan du inte leva utan?
Svar: Backhoppning & Red Bull

2.Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: Om jag hade fritt val? Morgi..haha..då vet jag att det hade blivit kul *LoL*

3.Vad är den konstigaste frågan du har fått?
Svar: Vet inte, får många konstiga frågor, men det har med sammanhanget att göra

4.Vad är det första du gör på morgonen?
Svar: Drar upp "persiennerna", ljus gott folk, ljus is the shit =D

5.Om du fick byta liv med någon för en dag vem skulle du vara då?
Svar: Paris Hilton tror jag :)

6.Hur ser ditt liv ut om tio år?
Svar: haha..jadu, 32 år gammal, då borde man väl ha familj?

7.Vad har du för favoritmat?
Svar: Skaldjur i alla former :) Och buffelmozarella!

8.Vad gör dig arg?
Svar: Elaka människor, falskhet, stress, olojalitet

9.Vad äter du absolut inte?
Svar: blodkorv, gröt, kokt äggvita

10.Skulle du kunna donera en njure till någon du älskar som är döende?
Svar: dum fråga, det är la självklart!

11.Vad ska du göra idag?
Svar: Klockan är redan 21, så jag ska surfa lite till sen plugga

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: