Thursday, January 24, 2008

Äventyr på vägen..haha

Ja, vi kan börja med min GPS som ledde mig via Berlin Centrum istället för den längre motorvägen *gRR*. Som tur var det sent så inte så mycket trafik, men ändå... Framme strax innan midnatt, snacka med min moster till 02.30 sen skulle jag infinna mig vid LOT's huvudkontor kl.07.45 för att bege mig till flygplatsen.

Flyget Szczecin-Warszawa var fösenat med en timme... Fick springa till Krakow-flyget, vilket innebar att min väska inte fanns på plats när jag landade i Krakow.

Den ska levereras idag....

Skitsnacket har börjat, folk har sjunkit ännu mer i mina ögon och det kommer de att märka under denna vistelsen... Förövrigt var det en väldigt kul kväll igår :)

Idag ja, blev lite sur för en FOTO-sak, men det ska lösas imorgon. därtill ska det vara nationalsorgedag för det hände en flygolycka där 20 officierare dog.

jaja...we'll see...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: