Sunday, February 10, 2008

5km checked :)

Låååååångpromenad... Jag och min moster tog rottweilern (som heter Atos by the way) och begav oss på en lååångpromenad. Ca 1h var vi iväg i det underbara vädret. Jag hade en typisk (oki kanske inte så typisk för mig, men normalt typisk) söndagsklädsel - Von Dutch-keps, silvriga snowjoggers från Fling, svarta Foxy-mjukisar, mjukiströja från ROXY, halsduk från Louis Vuitton, väst från Amisu och solglasögon från Chanel, självklart med en Red Bull i ena handen och en rottweiler i andra ;) Och med cameran i högsta hugg =P



puSS,
xXxVickanxXx

6 comments:

Tasja said...

Men gud ni har ju vår?! Här ligger snön djup och sol har jag inte sett på läääänge. Coolt. Fast jag gillar snön så jag klagar inte egentligen. Skönt nog är det ljust ute ända till 17.00 i alla fall.

Cia said...

Haha, "en redbull i ena handen och en rottis i andra". Så går jag alltid på söndagspromenaden ;)
Eller nej kanske inte.. men jag hade mysbyxor på mig och två kineser i "handen" :D

Vicky M said...

hehehe..ja vi hade 9,5 grader idag :)) - - - ja cia så ska det vara :P

Malin said...

åmys!men varför måste den ha en såndär mungrejs?=)

Vicky M said...

för den är inte sådär jättetam elelr vad man säger...är ganska aggresiv. inte mot oss asså, men mot utomstående folk.

Malin said...

Å okej i see:)