Saturday, February 02, 2008

After-Work

Chatten med Mazda var nice :) Anka hjälpte till med lite tjeckisk översättning :) Sedan kom hans manager också, så vi snackade lite vi med :) Sen gick jag upp och spenderade lite tid med Carl, Fredrik var också med en stund. Carl är kul han ibland (eller ofta förutom när jag blir sur på han..hehe..), fast självklart bråka vi lite, skulle inte funka annars...hehe...
.

Kom hem för en stund sen, kändes dock lite konstigt när alla backhoppare som satt på första våningen och höll på med sina datorer glodde som fan på mig när jag skulle gå... (backhopparhotellet ni vet, inga utomstående bor där...)

Jossan bestämnde sig för att sticka mycket tidigare, utan att säga till mig *gRRR*. Hon påstår att hon skickade ett SMS till Carl att han skulle hälsa mig att hon gick, men Carl sa inget så vetjefan om hon skickade något mess..hmm...

Tjejerna är lite småsura för att jag inte gick ut..sorry... men lite sent att gå ut nu.

Ska sova strax!
puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Hörru du! Skickade det från din mobil så ta och kolla bland dina skickade SMS va? Och skäll på rätt person sen!! grrrrrr ;)

JAG kan inte rå för Carl är en idiot som inte gör som han blir ombedd......